تهران، میدان شهدا، ابتدای پیروزی، ساختمان نگار آزما

نوار عصب عضله دولتی

نوار عصب عضله دولتی

انجام نوار عصب عضله دولتی مورد استقبال بیماران و مراجعان زیادی است، چراکه می‌توانند با کمترین هزینه این آزمایش را انجام دهند. اما بهترین مرکز نوار عصب عضله دولتی تهران کدام است؟ هزینه نوار عصب و عضله یکی از مواردی است که معمولاً مراجعان در مورد آن بسیار سؤال می‌پرسند.

در کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها معمولاً آزمایش الکترومیوگرافی با دفترچه بیمه نیز انجام می‌شود. اما بسته به نوع آزمایش و تجهیزات معمولا کلینیک ها تعرفه های متفاوتی را درنظر می گیرند. در مجموع اگر بخواهید این آزمایش را در بیمارستان‌ها انجام دهید، باید هزینه بیشتری را بپردازید. از آنجا که بسیاری در ارتباط با کلینیک‌های تست نوار عصب عضله پرسش دارند، در ادامه این مقاله بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد.

تعرفه نوار عصب عضله دولتی

نوار عصب عضله دولتی در حال حاضر در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها انجام می‌شود و هزینه آن با توجه به نوع پزشکان و همچنین دستگاه‌های مورد استفاده تفاوت دارد. معمولاً بیماران می‌توانند از طریق ارائه دفترچه بیمه نیز آزمایش نوار عصب عضله را انجام دهند و برای آنها مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

برخی از کلینیک‌ها بیمه‌های پایه درمانی مانند تأمین اجتماعی را پوشش می‌دهند و هزینه نوار عصب و عضله با تعرفه‌های مصوب این نوع بیمه محاسبه خواهد شد.

تعرفه نوار عصب عضله دولتی

برخی از بیمه‌ها مانند بیمه تکمیلی تأمین اجتماعی نیز هزینه نوارعصب و عضله را به بیماران پرداخت می‌کند.

در بعضی از کلینیک‌هایی که طرف قرارداد بیمه‌ها هستند، نوار عصب عضله بدون پرداخت فرانشیز از سوی مراجعین انجام می شود.

اگر می‌خواهید نوار عصب عضله را در بهترین کلینیک‌ها انجام دهید، قبل از هر چیز مطمئن شوید که از پوشش بیمه برخوردار می‌باشند یا خیر. علاوه بر این هنگام برآورد هزینه تست نوار عصب عضله، باید به فاکتورهایی چون دستگاه ها و تجهیزات، پزشکان متخصص، تفسیر و جواب تست نوار عصب و عضله نیز توجه داشته باشید.

مطالب بیشتر: هزینه نوار عصب و عضله

مراکز تست نوار عصب عضله دولتی

کلینیک‌هایی که نوار عصب عضله دولتی را از طریق قرارداد با انواع بیمه انجام می‌دهند، متعدد هستند. از مهمترین شرایط این کلینیک‌ها داشتن پزشکان متخصص، رعایت نکات بهداشتی، برخورداری از تجهیزات مدرن و قرارداد با بیمه می‌باشد.

داشتن پزشکان متخصص و مجرب به افزایش اعتبار کلینیک‌هایی که خدمات نوار عصب عضله را انجام می‌دهند، کمک می‌کند. بیشتر این کلینیک‌ها دارای پزشکان متخصص مغز و عصب می‌باشند.

مراکز تست نوار عصب عضله دولتی

از سوی دیگر کلینیک‌هایی که نوار عصب عضله دولتی را انجام می‌دهند، معمولاً محیط بسیار مناسب و مرتبی دارند و استانداردهای یک کلینیک تشخیص و درمان در آن رعایت شده است.

قرارداد با بیمه یکی دیگر از مهم‌ترین خدماتی است که کلینیک‌های نوار عصب عضله دولتی ارائه می‌دهند. بنابراین کلینیک‌هایی که با بیمه‌های بیشتری قرارداد داشته باشند، معمولاً مراجعان بیشتری خواهند داشت.

تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده از دیگر امکاناتی است که کلینیک‌های توانبخشی باید داشته باشند. برخورداری از تجهیزات مدرن برای تست نوار عصب عضله بسیار ضروری است. در این مراکز تمام تجهیزات باید به روز باشند تا آزمایش به طور دقیق صورت بگیرد.

مطالب بیشتر: نوار عصب عضله چیست؟

بهترین کلینیک نوار عصب عضله دولتی تهران

از آنجا که مراجعان معمولاً در ارتباط با هزینه نوار عصب عضله سؤال می‌کنند، بیشتر به دنبال کلینیک‌هایی هستند که نوار عصب عضله دولتی را انجام می‌دهند. کلینیک هایی که با بیمه‌های مختلف از جمله بیمه تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و… قرارداد دارند.

توجه داشته باشید که هزینه مربوط به آزمایش نوار عصب عضله از شهری به شهر دیگر متفاوت است. در شهر تهران کلینیک‌های زیادی وجود دارند و براساس اندام‌های مورد آزمایش (دو اندام، سه اندام، چهار اندام)، پزشکان متخصص، تجهیزات مورد استفاده، نوع قرارداد با بیمه‌های مختلف باعث می‌شود که هزینه‌های متفاوتی از بیماران دریافت کنند.

بهترین کلینیک نوار عصب عضله دولتی تهران

تست نوار عصب و عضله در کلینیک دینا

اگر به دنبال بهترین کلینیک نوار عصب عضله دولتی تهران هستید، شما می‌توانید به کلینیک دینا به عنوان یکی از معتبرترین مراکز آزمایش نوار عصب و عضله مراجعه کنید.

این کلینیک یکی از مراکز توانبخشی و طب پزشکی است که با بیمه‌های مختلف خدمات درمانی قرارداد دارد. شما می‌توانید تست نوار عصب عضله را تحت نظر بهترین متخصصان انجام دهید. پس از انجام آزمایش نیز نتیجه آن در کوتاه‌ترین زمان همراه با تفسیر ارائه می شود.

مطالب بیشتر: نوار عصب و عضله به چه علتی انجام می ‌شود؟

یکی از مزایای مراجعه به کلینیک دینا داشتن کادر پزشکی متخصص مغز و اعصاب است. زمانی که تفسیر و جواب تست نوار عصب و عضله ارائه می‌شود، پزشکان راه‌های درمان را نیز در اختیار مراجعان قرار خواهند داد.

شما بیماران گرامی حتی اگر تحت پوشش هیچ نوع بیمه تکمیلی نباشید، می‌توانید برای انجام نوار عصب و عضله با بیمه تأمین اجتماعی و خدمات درمانی به کلینیک دینا مراجعه نمایید. برای دریافت مشاوره و اخذ نوبت می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

کلینیک دینا خدمات طب فیزیکی و توانبخشی

خلاصه مطالب

از آنجا که انجام آزمایش نوار عصب عضله دولتی هزینه کمتری دارد، بسیاری از مراجعان به دنبال کلینیک‌هایی هستند که این آزمایش را از طریق بیمه درمانی انجام می‌دهند. افرادی که دچار مشکلات عضلانی می‌باشند، معمولاً برای گرفتن آزمایش نوار عصب عضله به بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی مراجعه می‌کنند. معمولاً کلینیک‌هایی که با انواع بیمه‌ها قرارداد دارند و دارای پزشکان متخصص می‌باشند، بیشترین میزان مراجع را دارند. در این مراکز هزینه‌های انجام این آزمایش برای بیماران بسیار مقرون به صرفه است.

چنانچه شما بیماران گرامی می‌خواهید تست نوار عصب عضله دولتی را با کمترین قیمت و تحت نظر متخصصان انجام دهید، می‌توانید به کلینیک دینا مراجعه کنید. کلینیک دینا به عنوان یکی از بهترین مراکز توانبخشی دارای کادر مجرب پزشکی است که تفسیر این آزمایش را در سریع‌ترین زمان همراه با ارائه راهکارهای درمانی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای دریافت نوبت می‌توانید با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

 برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *