اوزون تراپی دیسک و درد کمر – هزینه اوزون

اوزون تراپی دیسک و درد کمر،برای افرادی که از کمردرد، یا درد شانه رنج می برند مورد استفاده قرار میگیرد. درمان معمول برای این نوع دردها مسکن‌ها، داروهای ضد التهابی، تزریق کورتیزون و حتی گاهی جراحی است. در حالی که برخی از این راه‌حل‌ها ممکن است تسکین موقتی ارائه دهند، اما علت اصلی کمردرد را درمان نمی‌کنند و بسیاری از این درمان‌ها، در صورت استفاده مکرر، دارای عوارض جانبی منفی برای سلامتی هستند. رایج ترین انواع کمردرد که با موفقیت به طور طبیعی با اوزون تراپی درمان می کنیم عبارتند از:

• درد پایین کمر
  • درد کمر
  • درد وسط کمر
  • درد بالای کمر
  • درد سیاتیک
  • درد شانه

نحوه عملکرد اوزون تراپیتراپی

نحوه عملکرد اوزون تراپی دیسک و درد کمر در شرق تهران

استفاده از اوزون باعث می شود که مفصل خیلی سریع تر از پرولوتراپی سنتی بهبود یابد. این به این دلیل است که اوزون یک مولکول بسیار واکنش پذیر است و هنگامی که به یک کپسول مفصلی تزریق می شود، می تواند توانایی های ترمیم مفصل فیبروبلاست را تحریک کند.

اوزون تراپی باعث ترمیم و سفت شدن ساختارهای شل، پارگی جزئی بافت همبند و رباط ها می شود. اوزون چرخه درد و التهاب را متوقف می کند. این امر باعث گردش بهتر، افزایش جریان خون، تغذیه و هیدراتاسیون بافت های آسیب دیده می شود. این اجازه می دهد تا یک محیط درمانی در مفصل ایجاد شود و منجر به افزایش دامنه حرکتی و کاهش درد می شود. از آنجایی که اوزون در بسیاری از موارد این توانایی را دارد که واقعاً آسیب شناسی اختلال را اصلاح کند، 75 تا 85 درصد احتمال دارد که درد مزمن برای همیشه بدون درد باشد.

آیا اوزون تراپی دیسک و درد کمر می تواند کمردرد را درمان کند؟

اگر از کمردردی رنج می برید که از بین نمی رود؟ یا اگر مسکن‌های بدون نسخه، کشش، گرم کردن، یخ و انواع درمان‌های احتمالی را امتحان کرده‌اید، اما همچنان از کمردرد رنج می‌برید؟ اگر چنین است، مدیون هستید که درمان با اوزون را امتحان کنید. بسیاری از بیماران سطحی از تسکین فوری درد را دریافت می کنند که آن را احساس نکرده اند و انتظارش را هم نداشتند. این درمان‌ها با چند درمان دیگر با فاصله حدود 3 هفته دنبال می‌شوند. این به ماهیچه ها، مفاصل، تاندون ها و هر ناحیه آسیب دیده زمان می دهد تا بهبود یابند.

برای بسیاری از بیماران، این پایان درد کمر آنهاست. هر روز این را در کلینیک خود می بینیم. ما هزاران درمان با اوزون را انجام داده‌ایم و به طور معمول بیمارانی را می‌بینیم که از درد ناتوان‌کننده کمر، وسط کمر یا کمردرد بهبود می‌یابند. درمان با اوزون تراپی بسیار ارزان‌تر از بسیاری از گزینه‌های درمانی دیگر است و شما می‌توانید برای درمان خود مراجعه کنید.

اوزون تراپی درمانی برای سلامتی

اوزون در حالت طبیعی خود در سطوح بالاتر جو یافت می شود و به رنگ آبی است، در مصارف پزشکی، اوزون با عبور دادن اکسیژن خالص از یک سیم پیچ الکتریکی ساخته می شود که به جای دو اتم، سه اتم به آن می دهد و آن را O3 می کند. این افزودن سومین اتم اکسیژن است که اوزون را به اکسیژن «سوپرشارژ» تبدیل می کند و تمام خواص پزشکی قابل توجه آن را به آن می بخشد.

چگونه اوزون در بدن کار می کند؟

اوزون میزان اکسیژن را در بدن افزایش می دهد که ممکن است به بهبود بدن کمک کند:

• کاهش گرفتگی سلول های خونی
  • سم زدایی کبد
  • کاهش اسید اوریک در بدن
  • بهبود گردش خون و تامین اکسیژن
  • کاهش چربی (کلسترول و تری گلیسیرید)
  • از بین بردن ویروس ها، باکتری ها و قارچ ها
  • بهبود فعالیت گلبول های سفید خون
  • بهبود متابولیسم سلول ها
  • کند کردن روند پیری
  • اوزون برای ضد پیری

در سنین بالا بیشتر به بیماری روماتیسمی، فشار خون بالا، سرگیجه، پاسخ ایمنی پایین و سرطان پی می بریم. همه این بیماری‌ها رابطه مستقیمی با کاهش عرضه اکسیژن دارند، بنابراین با افزودن اکسیژن به بدن از طریق اوزون درمانی، بسیاری از این بیماری‌ها می‌توانند پیشگیری یا با موفقیت درمان شوند.

اوزون برای بیماری

علاوه بر برنامه های کاربردی برای فرآیند پیری، اوزون درمانی می تواند برای درمان انواع بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی عروقی، دیابت، بیماری لایم، هپاتیت مزمن، تبخال، حالت های خستگی مزمن، حساسیت شیمیایی، دژنراسیون ماکولا، شرایط مزمن مثانه، میگرن استفاده شود. سردرد، کولیت، بیماری های خود ایمنی و بیماری کرون.

اوزون درمانی برای سلامتی

ممکن است در درمان بیماری های قلبی و اختلالات گردش خون مفید باشد. به طور مشابه عفونت های مزمن مانند هپاتیت-C، تبخال، لایم و ایدز ممکن است به MAH بسیار مطلوب پاسخ دهند. همچنین می تواند در سندرم خستگی مزمن، فیبرومیالژیا و بیماری های خودایمنی مفید باشد.

اشعه ماوراء بنفش خون (UVBI)

اشعه ماوراء بنفش خون (UVBI) مقدار کمی از خون بیمار گرفته می شود، با اوزون مخلوط می شود و پس از قرار گرفتن در معرض نور فوتون به بدن باز می گردد. برای عفونت های ویروسی و باکتریایی و بیماری های خود ایمنی استفاده می شود.

فناوری اوزون Hocatt

Hocatt Ozone Technology یک سونای بخار اوزون است که در آن بیمار در کابینت می نشیند و سرش در معرض هوا قرار دارد، در حالی که بدن او تزریقی از اوزون، دی اکسید کربن، بخار، نور عکس و اکسیژن دریافت می کند. برای بسیاری از مشکلات سلامت مزمن استفاده می شود.

اوزون درمانی، مستقیماً از طریق استتوسکوپ وارد گوش بیمار می کند. برای مشکلات سر مانند عفونت سینوسی استفاده می شود. پرولوزون از کلمه لاتین “proli” به معنای بازسازی یا بازسازی و کلمه اوزون گرفته شده است. پرولوزون از قدرت اکسیژن برای بازسازی بافت ها، مفاصل، رباط ها و تاندون های آسیب دیده استفاده می کند.

برای شروع، محلولی به نام پرولیفرانت (پرولیفرانت چیزی است که باعث رشد یا انبساط چیزی می شود)، مستقیماً به محلی که رباط ضعیف شده به استخوان می چسبد، تزریق می شود. سپس ازن به آن ناحیه نفوذ می کند و به بافت ها آنچه را که برای بهبودی نیاز دارند می دهد. پاسخ به درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما بیشتر افراد تنها به 3-5 درمان نیاز دارند. اوزون را می توان تقریباً برای هر مشکل دردی که ممکن است داشته باشید، از جمله

1. گردن درد
  2. شلاق زدن
  3. دیسک های تحلیل رفته یا فتق شده
  4. کمر درد
  5. فاشیای کف پا
  6. سندرم تونل کارپال
  7. تاندون های پاره شده
  8. سندرم TMJ
  9. سیاتیک
  10. خار پاشنه
  11. نوروم ها
  12. آرنج تنیس بازان
  13. پارگی روتاتور کاف
  14. آسیب های زانو
  15. و تقریباً هر آسیب ورزشی دیگری.
  16. همچنین ممکن است حتی برای موارد شدید آرتروز مفصل ران یا زانو بسیار موثر باشد.

مزیت های این روش چیست؟

برخی از مزایای اوزون تراپی عبارتند از:

• بدون تزریقات دردناک
  • یک روش حداقل تهاجمی
  • عمل کوتاه‌تر و زمان بهبودی سریع‌تر
  • از بین بردن میکروارگانیسم‌های عفونی مانند باکتری‌ها، قارچ‌ها،
  • انگل‌ها، ویروس‌ها و سایر پاتوژن‌ها
  • بدون برجای گزاشتن مواد سمی
  • بهبود گردش خون
  • پاسخ‌های ایمنی تقویت شده که منجر به بهبود سریع و کاهش خطر ابتلا به عفونت می‌شود.

درمان اوزون برای حملات قلبی و سکته

Chezone ترکیبی از کیلاسیون درمانی و اوزون درمانی است. اول، اوزون درمانی توسط اتوهمتراپی اصلی، همانطور که در بالا توضیح داده شد، ارائه می شود. بلافاصله پس از آن درمان کیلاسیون انجام می شود که یک درمان داخل وریدی با استفاده از محلولی حاوی مواد معدنی، ویتامین ها و اسید آمینه خاصی به نام EDTA است.

این مخلوط دارای جاذبه قوی برای فلزات سنگین مانند سرب، کادمیوم، نیکل و آرسنیک است که اکنون ممکن است به راحتی از طریق ادرار از بدن خارج شوند.همچنین باعث تحرک رسوبات کلسیمی می شود که در شریان ها با افزایش سن ایجاد می شود. بنابراین می توان از آن برای درمان عوارض سخت شدن رگ ها که منجر به حملات قلبی و سکته می شود نیز استفاده کرد.

هزینه ی اوزون تراپی چقدر است؟

قیمت اوزون تراپی متفاوت است امابه نسبت روش های دیگز برای تسکین درد ارزانتر می‌باشد. تزریق اوزون به مفصل کمتر از درمان داخل وریدی است. اکثر بیمه‌ها اوزون تراپی را تحت پوشش قرار نمی‌دهند.

مراقبت های بعد از تزریق اوزون تراپی دیسک و درد کمر چیست؟

بسیاری از افرادی که اوزون تراپی را برای کمر خود انجام می دهند باید به برخی از نکات بسیار توجه داشته باشند تا هر چه سریعتر بتوانند فعالیت های روزانه خود را انجام دهند.

1.  بعد از اوزون درمانی، استراحت کردن مطلق به مدت دو ساعت یکی از مهمترین اقداماتی است که باید انجام دهند.
  2. نحوه خوابیدن آنها در این دو ساعت چندان مهم نمی باشد، آنها می توانند هم به پهلو و هم به پشت بخوابند.
  3. بیمار تا 3 روز نباید بدود یا مدت طولانی رانندگی کند.
  4. تا 4 هفته بعد از درمان بیمار باید بیشتر مراقبت باشد و اجسام سنگین تر از پنج کیلوگرم را بلند نکند.
  5. انجام ورزش های مناسب باعث موفقیت بیشتر درمان می شود.
  6. ه تا سه هفته نباید بیشتر از ده دقیقه حالت نشسته داشته باشید، اما پیاده روی کردن هیچ ایرادی ندارد و بیشتر پزشکان پیاده روی را توصیه می کنند.
  7. سعی کنید برای نشستن از صندلی هایی استفاده کنید که دسته دار هستند تا هنگام نشستن فشار را بر روی دسته های آن وارد نمایید.
  8. تند نشستن برای شما بسیار ضرر دارد و به همین دلیل  به آرامی روی صندلی بنشینید.
  9. بهتر است بعد از اوزون تراپی از توالت فرنگی استفاده شود.